REKLAMACE / VRÁCENÍ ZBOŽÍ
1) Záruční doba začíná ode dne převzetí balíku kupujícího. Na nové zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Při případné reklamaci je nutné předem informovat na email: info@hoblujeme.cz kam zašlete důvod reklamace a popřípadě i fotodokumentaci která ulehčí celý proces reklamace.
2) V případě reklamace v záruční době je nutné poslat zboží na adresu Lukáš Štěpánský, Palackého 588, Červený Kostelec 54941. Balíky zaslané na jinou adresu nebo zaslané na DOBÍRKU nepřebíráme!!!
3) Reklamaci se snažíme vyřídit v nejkratším možném čase a to obvykle do 7 dnů. Při složitějším případu, nejdéle dle zákona do 30 dnů od převzetí balíku.
4) K balíku zašlete písemný dokument ve kterém uvedete důvod reklamace + Vaše jméno a adresa, na kterou byl balíček odesílán při Vaší objednávce. Ulehčí a urychlí se celý proces reklamace.
5) Reklamaci řešíme: Opravou, výměnou, vrácení peněz nebo dle dohody slevou zakoupeného výrobku.
6) Nelze uplatnit reklamaci:
a) Na dárky, které Prodávající poskytuje Kupujícímu bezplatně v rámci kupní smlouvy na jiné placené Zboží, nelze uplatnit záruku ani odpovědnost za vady nad rámec zákona. V případě odstoupení od kupní smlouvy je Kupující povinen Zboží, které je poskytované jako dárek vrátit v původním stavu Prodávajícímu.
b) Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (např. baterie, akumulátor, tisková hlava, lampa projektoru), bývá jeho obvyklá životnost při běžném užívání 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak. Právo Kupujícího reklamovat Zboží v zákonné záruční lhůtě tím není dotčeno. Kupující však musí přihlížet ke skutečnosti, že záruka se nevztahuje na opotřebení Zboží nebo jeho dílů způsobené obvyklým užíváním a nelze ji tak zaměňovat s životností.
Poškozený balíček přepravou
!!! UPOZORNĚNÍ !!!
O poškození zásilky je nutné informovat prodejce okamžitě po obdržení zásilky. Lhůta pro podání reklamace jsou 2 pracovní dny od převzetí zásilky. Poté se již nedá reklamace uplatnit.
1) Viditelné poškození
Pokud Vám dorazí balíček, který má již viditelné poškození jako např. pomačkaný roh či je někde natržený, tak máte dvě možnosti řešení.
a) Nepřebírat zásilku. Ta se nám vrátí zpátky a z naší strany je zahájena reklamace u přepravce.
b) Převzít zásilku. Pokud je obsah zásilky poškozen je nutné nafotit poškození výrobku a jak byl balíček zabalen včetně výplně. S těmito fotkami či s celým výrobkem včetně balení, je nutné zajít na pobočku České pošty a sepsat s nimi reklamační protokol. Je nutné vzít sebou i fakturu, kterou od nás obdržíte na Vámi uvedený e-mail.
2) Balíček neměl viditelné poškození, ale obsah je poškozen
V tomto případě je stejný postup jako v minulém bodě 1b.
Po převzetí balíčku je řešena reklamace ze strany zákazníka nikoliv prodejce.